"Zdrowe płuca, zdrowy organizm, lepsze życie"
Misja i Wizja w organizacji odgrywa bardzo istotną rolę. Określenie sensu i celu istnienia organizacji jest pierwszym krokiem do stworzenia jej strategii oraz wizerunku na zewnątrz. W realizacji naszych marzeń i planów kierujemy się nadrzędną zasadą dla nas, iż Pacjent zawsze jest najważniejszy. Zależy nam na tym, aby nasi Pacjenci mieli satysfakcję oraz zadowolenie z udzielonych im świadczeń.
Wizja jest opisem wizerunku przedsiębiorstwa w odległej przyszłości, przy optymistycznym założeniu wystąpienia korzystnych uwarunkowań. Jest to, często idealna, koncepcja organizacji w przyszłości.
To aspiracje i marzenia zarządu o jej przyszłym kształcie. I to, że jest to najczęściej idealne marzenie to bardzo dobrze, bo właśnie marzenia, cele na pierwszy rzut oka nierealne inspirują nas do działania. Motywują do podejmowania wyzwań.
Misja jest świadectwem tożsamości firmy, swoistym „kodem genetycznym” kultury organizacyjnej, który określa podstawowe wartości organizacji. Wartości te pomagają ujednolicić sposoby działania pracowników
w kluczowych dla firmy sprawach.
Misja określa kierunek działania całej organizacji, jej koncepcję biznesu firmy, jej rolę i sens istnienia. Określa pośrednio dziedziny, którymi firma jest
w stanie się zająć i chce się zajmować.
.