Ikona przedstawiająca kontury koperty oraz znak małpy internetowej. Kolor gradient przenikający z koloru niebieskiego w kolor fiolety.  logo strony podmiotowej bip, Biuletyn Informacji publicznej  logo epuap, elektroniczna Platforma Usług Administracji PublicznejIkona, znak w postaci niebieskiego krzyża zawierający w środku literę e. Rejestracja On-line    Flaga Unii Europejskiej    Ikona Facebook

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze

Sekcja ds. jakości

tło koloru zielone z sylwetką kobiety ubraną w ubranie wizytowe koloru niebieskiego

Sekcja ds. jakości

Profil komórki

Do zadań Sekcji ds. Jakości należy:

  • wspieranie Dyrektora w realizacji i komunikacji polityki jakości firmy,
  • koordynowanie ustalania celów jakości, opracowanie i uaktualnianie planu zarządzania jakością w uzgodnieniu z Dyrekcją,
  • organizowanie pracy zespołów, komisji i komitetów działających w WSS,
  • przeprowadzanie testów dotyczących wymagań jakościowych  przyjętych normami i polityką jakości firmy,
  • decydowanie o sposobach i metodach pomiaru wskaźników jakościowych,
  • organizacja szkoleń w zakresie zarządzania jakością,
  • opracowywanie raportów dotyczących skuteczności systemu zarządzania jakością,
  • współpraca z innymi komórkami WSS przy opracowaniu procedur, instrukcji, zarządzeń dotyczących zapewnieniu jakości,
  • doradzanie w zakresie doskonalenia zarządzania,
  • utrzymanie kontaktów z instytucjami normalizacyjnymi i certyfikującymi w sprawach dotyczących systemu jakości,
  • prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania jakością zgodnie z przyjętymi normami,
  • nadzorowanie procesu certyfikacji systemu zarządzania jakością,
  • pomoc innym kierownikom komórek organizacyjnych firmy w ustanowieniu i utrzymaniu systemu zarządzania jakością w ich obszarze odpowiedzialności menadżerskiej,
  • utrzymanie przyznanych certyfikatów systemów zarządzania jakością, rozszerzanie ich przedmiotu lub zestawu spełnianych wymagań,
  • bezpośredni nadzór nad dokumentami i zapisami systemowymi obowiązującymi w Szpitalu,
  • wprowadzanie zmian do dokumentów systemowych,
  • organizacja i nadzór nad badaniami satysfakcji pacjenta i personelu,
  • utrzymanie i doskonalenie systemu rejestracji i przeprowadzania analiz dotyczących zdarzeń niepożądanych występujących w zakładzie,
  • nadzorowanie realizacji obowiązujących standardów i procedur.

Sekcja ds. Jakości współpracuje ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi WSS. Sekcja ds. Jakości podlega służbowo bezpośrednio Dyrektorowi WSS.

 

Lokalizacja Budynek D, II piętro

Numery bezpośrednie:

Szpital: +48 (41) 34 655 45 do 48

Numery wewnętrzne:

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością – wew. 173

e-mail: dj@czerwonagora.pl

Polityka jakości

Przewiń na górę
Skip to content